UWAGA

Kochani,
Zapraszam na nową, długo oczekiwaną stronę CentrumBigFarm.pl!
Blog nie będzie już przeze mnie aktualizowany, a cała jego zawartość wraz z masą nowych rzeczy znajdzie się na nowej stronie.
-Tomasz3k

Szukaj na tym blogu

Kontakt

bigfarm.goodgamestudios.com
Serwer: Polska 1
Nick: Tomasz3k - zarówno w grze jak i na forum


Szybkie pytania można zadawać również na gadu-gadu :)
gg:6828233

13 komentarzy:

  1. Dorodne odmiany Wiśni poz 2 trwaja 120h wymagają 16 badaczy i kosztują 11 900 000

    FikiMiki33
    szef sojuszu Chipsy Przyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Architekt - ceny:
    Don (5) - 250k
    Dom lux (5) - 7900 zł
    Magazyn (6) - 4 mln
    Gospodarstwo (7) - 7,5mln
    Kurnik (7) - 1,2mln
    Chlew (7) - 2,mln
    Obora (7) - 2,9mln
    Silos (5) 2,8 mln
    Kompostownik (5) - 3,2mln
    Brama (5) 2,5mln
    Ogrodzenie (5) 2,4mln
    julaole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. czy jest możliwość uzyskania informacji odnośnie architekta? ile chce za ulepszenia budynków...fajnie byłoby wiedzieć zanim się pojawi i uzbierać pieniążki na modernizację. Jakiś czas temu pytałam również o to zadanie z dekoracjami (miej ?? dekoracji na swojej farmie)? czy wiadomo po jakiej ilości dekoracji zadanie zostanie całkowicie ukończone (w podziale na farmy)?
    pozdrawiam. Milena21081984

    OdpowiedzUsuń
  4. po wybudowaniu w młynie dalej się kręci m











    po wybudowaniu w młynie , dalej się kręci proszę to nprawić


    OdpowiedzUsuń
  5. po wybudowaniu w młynie dalej się kręci młyn proszę to naprawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie problemy z grą proszę zgłaszać na tej stronie
      http://support.goodgamestudios.com/

      Usuń
  6. witam
    nie wgrywa mi się gra big farma na graj.pl,mogę kupić złoto, zaprosić znajomych gry brak
    melka997

    OdpowiedzUsuń
  7. już 2 dni czekam na odpowiedź od Big Farm chodzi o wysłanie kodu do wejścia na moją farme i nie mogę sie doprosić tak jakby mieli sprawdzić jakiegoś hakera albo terorystę a ja tylko chce kod do wejścia na moją farme. poczekam jeszcze do wieczora chociaż piszą że pracują do 18-tej. i daleiej nie gram w żadne ich gry już nigdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. można prosić kontakt do admina goodgame big farm bo mój brat jest wkurzony już zaczyna go to wkurw wiać

    OdpowiedzUsuń
  9. witam i tez czekam na odpowiedz walczylismy w mistrzostwach zdobylismy 135mln i nagle ktos z mojego konta usunał 6 najlepszych graczy ja byłam w tym czasie w pracy..ciagle jakies problemy ..nikt nie ma do mnie dostepu zawsze mozna sprawdzic po IP czy ja sie logowałam członkowie sa zniecheceni nawet sie dowiadywali na policji czy mozna to zgłosci jako przestepstwo...czekamy wszyscy na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Mam problem. Nie mogę się zalogować na polską stronę Big Farmy. Ciągle wyskakuje mi w języku angielskim z zaznaczeniem, że zaczynam grę od nowa. Obecnie mieszkam w Anglii. Nie wiem co się dzieje gdyż nie mogę grać. PozdrawiamFigurka79Gamer

    OdpowiedzUsuń
  11. poda ktoś nazwe i emal na big farm

    OdpowiedzUsuń
  12. gra się wiesza ze 2 razy dziennie. nagrody są tendencyjne bo wiadomo co się dostanie. może trochę urozmaicenia? i nagrody powinny być zależne od poziomu gracza. i jeszcze jedno-coś mam dostać lub kupuję i tego nie mam. to jest zabawa i ma być radośnie a nie żebym się wku... proszę o interwencję. pozdro.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj by podpisać się nickiem z gry! :)