UWAGA

Kochani,
Zapraszam na nową, długo oczekiwaną stronę CentrumBigFarm.pl!
Blog nie będzie już przeze mnie aktualizowany, a cała jego zawartość wraz z masą nowych rzeczy znajdzie się na nowej stronie.
-Tomasz3k

Szukaj w tym blogu

Ładowanie...

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Koło fortuny

Wstęp

 AKTUALNE DANE ODNOŚNIE EVENTU - KOŁO FORTUNY TUTAJ.


19 sierpnia aktualizowano grę do nowej wersji, w której wprowadzono nowy event "Koło fortuny".
Wpis ten poświęcony będzie temu wydarzeniu. Zapraszam :)




Changelog:
  19.08.2013
     22:00 - dodałem spis nagród i informacje o jackpocie

Koło fortuny



O co chodzi?

Koło fortuny to nowe urozmaicenie gry, w którym gracz ma możliwość zakręceniem kołem za żetony i wygrania pewnej nagrody - te natomiast są różne i spróbuje przedstawić je poniżej.
Wydarzenie to pojawiać się będzie od czasu do czasu i trwać będzie 24 godziny.
 

Ekran wydarzenia



Na powyższym zrzucie ekranu przestawiam wam jak wygląda to "Koło fortuny".
Najważniejsze elementy tego podglądu to:
  • ilość żetonów z przyciskiem kręcenia kołem
  • koło do kręcenia wraz z możliwymi nagrodami
  • nagroda jaką wygraliśmy pośrodku koła
  • czas do końca eventu

Żetony

Na początku otrzymujemy z góry jeden żeton za wykonanie jakiejś akcji na farmie.
Kolejne żetony zdobywamy już z pól, z tym, że prawdopodobieństwo ich wypadnięcia jest bardzo małe..
Istnieje również możliwość zakupu żetonów za złoto. W tym celu stworzone specjalne "paczki", w których im więcej żetonów tym taniej nas to wychodzi.


ŻetonyZłotoBonus
13600%
5162010%
10306015%
20576020%
501350025%

Szczegółowe dane odnośnie wypadania żetonów z pól postaram się zebrać w najbliższym czasie i udostępnić w tym wpisie.

Jackpot

Po każdym 8 obrocie koła istnieje szansa na tak zwany Jackpot, w którym do wygrania są bardziej lub mniej wartościowe nagrody, które przedstawiam poniżej.

Nagrody

Możliwe do uzyskania nagrody przedstawiam w poniższej tabelce:


Normalne
Jackpot

Pole 1
Dolary
Strach na wróble
100 000 lub 500 000
1







Pole 2
Duże ozdobne drzewoPiknikStrefa grillowania
Humus super
111
2, 3 lub 4







Pole 3
KukurydzaKapustaPszenica
Nasiona słonecznika
200150100
1, 2 lub 3









Pole 4
Karma dla kurKarma dla świńKarma dla krów
Oczko wodneDomek na drzewiePlac zabaw
503020
111







Pole 5
Dolary
Nawóz premium
2 000 lub 20 000
20, 30 lub 40







Pole 6
ObornikLiście

Nasiona róż
40040

2, 4 lub 6







Pole 7
Żeton

1, 3 lub 5







Pole 8
Karma premium dla kurKarma premium dla świńKarma premium dla krów

302010


14 komentarzy:

  1. Od rana sieje, zbieram. Dopiero teraz wypadł 1 żeton z pola.

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie nic nie wypadło przez cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od wczoraj od zaczęcia eventu siałam kukurydzę zaden zeton mi nie wypadł za pierwszy zeton dostałam drugi zeton a za drugi zeton dostałam piknik ijuz mi żadenżeton nie wypadl nudny event

    clawdeen 9

    OdpowiedzUsuń
  4. Koło porażki a nie Koło fortuny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czy zetony wypadaja tylko podczas trwania eventu?czy po zakonczeniu tez jest szansa ze cos nazbieramy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żetony wypadają cały czas. (W sensie, że w każdej chwili może wypaść, nawet jak nie ma eventu.)

      Usuń
  6. Gdzie jest to koło?

    OdpowiedzUsuń
  7. cienkie te nagrody z jackpota, ale ładnie mi żetony tym razem wypadały z koła ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie czy po 8 zakręceniu kołem jak zakręce znowu to gram na jackpocie czy zakręcenia liczą się od nowa ?
    Adinator

    OdpowiedzUsuń
  10. dlatego moim zdaniem lepiej dozbierać sobie 8 żetonów i mieć szanse kręcić na premiowym kole niz pojedynczo wydawać jak tylko się koło pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żeby zarobic żetony to trzeba siac siac siac i siac?


    ps:proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj by podpisać się nickiem z gry! :)